Ремонт печатної техніки Epson
28.07.2023ТОВ “Діамонд” також ремонтує гарантійную техніку Epson.
ТОВ “Діамонд” також ремонтує гарантійную техніку Epson.
Графік роботи ТОВ “Діамонд”:
Працюємо у звичайному режимі за зміненим графіком
Пн. – Пт. 9:00 – 17:00
Сб. 9:00 – 13:00
Нед. вихідний
ТОВ “Діамонд” стал офіційним сервісним центром Canon
Графік роботи ТОВ “Діамонд”:
Працюєм в звичайному режимі зі зміненим графіком
Пн. – Пн. 9:00 – 16:00
Сб. 9:00 – 13:00
Вс. віхідний
Наші майстри регулярно проходять навчання і підвищують свою кваліфікацію.
У продажі з’явився засіб чистильний для гігієнічної обробки рук Patron. Ціна: 55 грн.
ЧИСТЯЧИЙ ЗАСІБ ДЛЯ РУК БЕЗ АРОМАТИЗАТОРІВ – виготовен та сертифікован в Україні.
Підійде для дезинфекції рук та інших частин тіла, він не мае запаху та швидко висихає на руках що робить його дуже зручним у повсякденному використанні. Знищує 99.8 % всіх відомих мікробів та дуже єфективен на сьогодняшній день при боротьбі зі світовою памдемією “коронавірусом”.
Будьте впевнені цей антисептик видаляє всі патогени цієі хвороби!
Склад: Розчинник – етиловий спирт 70%; гліцерин; перекись водню; підготовлена вода.
Друзі, сьогодні продовжуємо про методи боротьби на ринку витратних матеріалів. Цікава добірка про те, що в умовах конкуренції “всі методи дієві”.
Не секрет, що ринок друку та витратних матеріалів не перебуває на стадії активного росту. Електронний документообіг, зростання кількості ґаджетів та тривалий термін експлуатації друкувальних пристроїв (у порівнянні з тими ж ґаджетами) – основні причини такої ситуації. Водночас, на будь-якому етапі життєвого циклу ринку доречні свої стратегії ведення та розвитку бізнесу. І ОЕМ-виробники ними активно користуються. Про одну зі стратегій – антипіар сумісних витратних матеріалів – ми вже писали (детальніше тут: https://www.facebook.com/PatronBarvaPatronservice/posts/1684930511649292?fbclid=IwAR2WniVcQAZQEk7gvXRwOKfWOI6mRcnbYd6Ue1D-jMmuXEmu74_90WwB6qY). Наразі поговоримо про те, які ще тенденції спостерігаються, та хто їх диктує.
Виробники намагаються охопити усі сегменти ринку та «відкусити» шматок у конкурентів. Поки одні витрачають мільйонні бюджети на пропаганду оригіналу, інші йдуть шляхом диференціації. Наприклад, Xerox відкрито пропонує сумісні картриджі до пристроїв інших ОЕМ-виробників (детальніше:https://www.ua.xerox.ua/service-and-solutions/xrc/?fbclid=IwAR23FZ99TlykHV9BlD7JS0-eQvoh-Hhx3NU6wqmBffy6T0ci7Z-RTgQRzow). При цьому компанія вдало використовує свій статус винахідника тонеру і технології лазерного друку і, таким чином, не відчуває на собі ризики антипіару і можливих судових позовів від інших виробників. Але успішно використовує модель ринку сумісних витратних матеріалів: пропонує продукти, дешевші за оригінал і не гіршої якості.
Війни не лише маркетингові, а й юридичні. Деякі компанії йдуть шляхом максимального отримання коштів від існуючих патентів. Наприклад, Canon є одним із лідерів за судовими позовами на compatible-виробників за порушення патентного законодавства. Адже навіть міжнародні видання пишуть про те, що завершується один судовий процес, і починається інший: https://www.therecycler.com/posts/canon-as-one-lawsuit-ends-another-begins/?fbclid=IwAR0pq2x4NFP96NH5JN0ZMk16p4Ocd0J_BTarxfBWHSU_4TBlDfWE-6htHB4. Не відстає у таких методах конкуренції й Epson. Виробник активно відстоює свої патентні права, «наводячи лад» у продажах картриджів на світових маркетплейсах Amazon і eBay. Так, остання винагорода за позовом Epson проти InkJet2U LLC і Worf Corporation становила 17 млн. доларів (джерело: https://www.therecycler.com/posts/17-million-for-epson-in-ip-judgment/?fbclid=IwAR0JieQij4jn59kGPulYuBp7KTLfms7gYvWGy3Zp1y6r2f-Fv-PkFXvLyqM).
Варто згадати цілу низку судових позовів між Xerox та HP з приводу патентів. Xerox подав скарги на продукцію HP, яка використовує струменеві технології, балансування кольорів та покращення роздільної здатності. HP, у свою чергу, – на Xerox за продукти, що використовують сенсорний інтерфейс та технології покращення струменевого зображення. У підсумку обидві компанії вирішили врегулювати позови, щоб уникнути витрат часу і коштів на тривалі судові тяганини і сфокусуватись на конкуренції на ринку, а не в суді.
Співробітництво «заради розвитку технологій та економії». Вважаємо, це найцікавіша тенденція на ринку. Тут важко знайти відкриту інформацію, великі прес-релізи та повідомлення на офіційних сайтах виробників. Але за лаштунками міжнародних виставок говорять про співпрацю ОЕМ та compatible-виробників, яку намагаються або не афішувати, або оприлюднюють дуже скромно.
Яскравий приклад такої співпраці – компанії Konica Minolta та Ninestar, які з 2016 року розвивають стратегічний альянс. Конкретні напрямки співпраці ніхто не називає, виробники обмежуються лише заявами про стратегічні домовленості в області продуктів, ринків та інших сферах (джерело: https://www.therecycler.com/posts/ninestar-deepens-collaboration-with-konica-minolta/?fbclid=IwAR1pCB4feCtm4CQpCXambQUUda3kC13SoH3RaOkVp2I5S0WOyF_DckzD68A). Отже, не дивно, що Ninestar, як виробник, не пропонує сумісні витратні матеріали до техніки бренду Konica Minolta. Це опосередковано доводить те, що ОЕМ-виробники використовують потужності конкурентів-виробників сумісної продукції.
Ще один приклад – колаборація Konica Minolta з Clover Imaging Group (крупний постачальник відновлених лазерних та струменевих картриджів по всьому світу, веб-сайт: https://www.cloverimaging.eu/?fbclid=IwAR3OaoT5_bjyVZ4dJzqHXRVC_k9JSwEFL4gganiP60KbaXBewUNdCuRtKAc). Сompatible-виробник став «стратегічним постачальником тонеру» для Konica Minolta (джерело: https://www.therecycler.com/posts/clover-and-konica-minolta-announce-toner-partnership/?fbclid=IwAR0karhMGFPlGosWo0hgIRw2RW9UxuiM65dzTBUylwSltjS26slIkKv8fq4).
Максимальне використання відомого бренду для отримання прибутку. Вважаємо, що досить цікавий приклад у компанії Kodak. Керівництво використало всесвітньо відомий бренд у сфері фото і дало можливість компанії DCI (британському виробнику сумісних витратних матеріалів) використати цей бренд для струменевих і тонер-картриджів (джерело: https://www.therecycler.com/…/dci-signs-partnership-with-k…/). В асортименті є картриджі для принтерів HP, Epson, Canon, Samsung і Brother. А рекомендовані роздрібні ціни на 20-40 % нижче, ніж у оригінальних картриджів. Отже, модель отримання прибутку типова для ринку друку. При цьому немає необхідності витрачати кошти на розвиток бренду, адже Kodak відомий у всьому світі.
Очевидно, що світовий ринок друку рухається у бік глобальної співпраці. Офіційна версія такої співпраці – обмін досвідом, технологіями, ринковою інформацією. Реальна ж, на нашу думку, – прагнення підвищити прибутковість шляхом використання виробничих потужностей та можливостей compatible-виробників. Індустрію наразі розвивають не лише ОЕМ-виробники, а й впливові гравці ринку сумісних витратних матеріалів. У цій ситуації співпраця більш продуктивна, ніж маркетингові війни та судові позови.
Джерело: https://www.facebook.com/PatronBarvaPatronservice/?epa=SEARCH_BOX
У нас ви можете придбати ліцензійну продукцію компанії ESET.
Компанія ESET є лідером у галузі розробки антивірусного програмного забезпечення і надає якісні та ефективні рішення для домашніх і корпоративних користувачів, які здатні виявляти та знешкоджувати відомі та нові види загроз. Продуктова лінійка ESET включає в себе широкий асортимент рішень для захисту робочих станцій, серверів та мобільних пристроїв під управлінням різних операційних систем і платформ. Висока здатність виявлення та мінімальне споживання системних ресурсів забезпечують продуктам ESET широку популярність у всьому світі, а також регулярні визнання незалежних експертів та авторитетних видань. Заснована у 1992 році, компанія ESET сьогодні має розширену партнерську мережу й представництва в більш ніж 200 країнах світу.
Головний офіс компанії знаходиться у Братиславі, Словаччина. Компанія ESET включена в список компаній, які найшвидше розвиваються у сфері високих технологій за рейтингом Deloitte Technology Fast 50 у ЕМЕА регіоні, що включає в себе Європу, Близький Схід та Африку. У 2010 році аналітики Gartner включили компанію ESET до «Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms» та визнали продукти ESET кращими рішеннями для корпоративного сектора.
ESET в Україні:
Більше 10 років продукти ESET офіційно представлені на території України. Починаючи з 2005 року, користувачі мають можливість безкоштовно звернутися за допомогою до служби технічної підтримки ESET в Україні, а також пройти курси навчання продуктам компанії ESET. Користувачами ESET є найбільші українські та міжнародні компанії та організації. Більш детальна інформація про компанію та продукти ESET доступна на українському офіційному сайті www.eset.ua.
Продовжуємо навчати наших майстрів. На цей раз це буде Brother.
Наші інженери пройшли повторну міжнародну сертифікацію на обслуговування і ремонт ряду техніки Xerox.
Ми розвиваємося в різних напрямках і навчання фахівців одне з пріоритетних для нашої компанії. Даний факт дозволяє
бути впевненим в тому, що надана в сервіс техніка буде обслужена якісно відповідно до вимог фірми Xerox.