До уваги всіх, хто займається продажем оригінальних витратних матеріалів Hewlett-Packard

10.09.2017

З недавніх пір на комп’ютерному ринку України почали з’являтися підробки витратних матеріалів для струменевих і лазерних принтерів Hewlett-Packard.

Що являє собою підроблений картридж? Власне підробці піддається упаковка. Сам картридж, як правило, не підробляють – його перезаправляють, і продають його Вам, але під виглядом нового картриджа Hewlett-Packard. Коштує такий картридж трохи дешевше звичайного. Незначне зниження ціни на 1-2 долари дозволяє швидко позбутися від «лівого» товару. Купивши такий товар, Ви просто залишитеся ошуканими. Чекаючи якість оригінального картриджа, Ви отримаєте неприємний сюрприз – неякісний продукт невідомого «виробника» зіпсує Вашу техніку і позбавить її гарантії.

Варто зауважити, що в продажі Ви зможете знайти також відновлені і перезаправлені картриджі, що випускаються спеціалізованими сервіс-центрами, які не соромляться вказувати своє ім’я на упаковці. На відміну від безіменних виробників підробок, ці підприємства не опускаються до підробки під оригінального виробника, тому що відповідають за якість перезаправлених картриджів. Зовні їх упаковка не наслідує Hewlett-Packard, і в цьому випадку Ви точно знаєте, чому ціна товару істотно дешевше – і знаєте, до кого звернутися, якщо раптом виникнуть питання про якість. Хоча, як і в випадку з підробленими картриджами, гарантія Hewlett-Packard вже не буде дійсна *.

Як же відрізнити підроблений картридж від справжнього?
Перш за все – по упаковці. На зовнішній картонній упаковці є невеликі неточності, які і дозволяють відрізнити підробку від оригіналу
логотип компанії Hewlett-Packard виконаний не зовсім коректно – шрифт, яким написано літери hp, не відповідає оригіналу;
– низька якість фотографій картриджа, зображених на передній і тильній сторонах упаковки (муар, “сітка” на ділянках з сірими тонами)
ребра картонної упаковки, точніше, якість вигинів картону (у оригінального картриджа всі вигини чіткі й рівні, відсутні пошкодження барвника, у підробленого – на вигинах фарба лопається).
Варто зауважити, що розрізнити картридж за наведеними ознаками може досить досвідчена людина, та й то, якщо в руках у нього оригінальний картридж. Але за таким ознакою будь-який користувач, взявши в руки картридж, відразу зможе зробити для себе висновок:

На тильній стороні упаковки, в правому нижньому кутку, є спеціальна прямокутна область. У ній вказується: країна виробництва і гарантійний термін зберігання картриджа. У оригінального картриджа в цій області відсутній глянець. Напис наноситься спеціальним крапельно-струменевим або матричним друкуючим пристроєм. І робиться це після виготовлення картриджа. У підробленого картриджа все набагато простіше. Зазначений напис зроблено друкарським способом. Так би мовити, раз і на століття.
Отже, як же убезпечити себе від підробки? Порад кілька, але всі досить тривіальні

Порада перша. Купуйте картриджі по можливості у великих солідних компаній, перевірених часом і вашою довірою, професіоналізм співробітників якої не викликає у вас сумнівів. По-перше, тому, що солідна компанія навряд чи стане ризикувати своїм іміджем, продаючи підроблені картриджі. По-друге, недосвідчений продавець може і не знати про дійсне походження товару, що продається.
Друга порада. Не спокушайтеся низькою ціною, пам’ятайте що 1-2 долари, зекономлені при покупці в випадковій безіменній конторі, можуть обернутися великим розчаруванням.
Третя порада. Навчіться розпізнавати підробку. Звичайно, зробити це не завжди просто. Але, принаймні, треба завжди пам’ятати, що підробки є. Будьте пильні!

Гарантійні зобов’язання HP

Компанія HP забезпечує гарантію на картриджі HP на 90 днів з моменту продажу до закінчення оригінальних чорнила в картриджі, але не пізніше дати, зазначеної на упаковці.
Гарантія на лазерні картриджі HP дається на весь термін служби за умови правильного зберігання картриджа до закінчення оригінального тонера без обмеження за часом експлуатації.
HP не приймає гарантійні претензії на перезаправлені і відновлені картриджі, а також припиняє гарантію на принтери, що вийшли з ладу з вини перезаправлення і відновлення картриджів. HP також не приймає претензії до дефектів картриджів в результаті неправильного зберігання – без захисного пакету, під впливом прямих сонячних променів або високої температури.